New Detail
Miltä maksutapahtuma näyttää, tuntuu ja kuulostaa?
17/06/2019
Visa Sensory Branding lyhyesti:
- Visa Sensory Branding koostuu äänestä, animaatiosta ja värähtelyominaisuudesta, jotka aktivoituvat maksuvälineessä, kun maksu on mennyt läpi. Kaikkia ominaisuuksia ei ole tarkoitus käyttää samanaikaisesti yhdessä maksutapahtumassa, vaan sopivan palautteen voi valita esteettömyysvaatimusten tai tilan mukaan. Esimerkiksi äänipalaute on valittu kuluttajakokemuksen mukaan optimistisen ja energisen tuntuiseksi, ja se sopii etenkin puheohjaustilanteisiin. Hälyisässä ympäristössä puolestaan animaatio tai värähtely voi toimia ääntä paremmin.
- Alun perin vuonna 2017 lanseerattu Visa Sensory Branding laajenee nyt 25 maahan, ja uusiin yhteistyökumppaneihin kuuluvat mm. kaikki yhdeksän FIFA Women's World Cup™ -turnauksen virallista pelipaikkaa Ranskassa.
- Aisteihin perustuva maksun vahvistus lisää kuluttajan luottamusta maksutapahtuman turvallisuuteen. Jopa 71 % erään tutkimuksen vastaajista koki verkkosivun turvalliseksi, jos Visan logo oli näkyvissä, mikä kasvattaa ostosten loppuun viemisen todennäköisyyttä kuluttajien keskuudessa. Puheohjauksen, kodin älylaitteiden ja älyrannekkeiden täyttämässä nykymaailmassa Visa Sensory Branding voi herättää saman luottamuksen tunteen kuluttajassa silloinkin, kun Visan logo ei ole näkyvillä.
Liitteenä englanninkielinen tiedote.