Hanki tukea
UKK
Luottokortit
-
-
Kirjaudu luottokorttitilillesi käymällä kortin liikkeeseenlaskijan tai pankkisi verkkosivustolla. Verkkosivusto ja maksuton puhelinnumero voivat näkyä Visa-korttisi kääntöpuolella. Jos tarvitset lisätukea, soita Visalle käyttämällä yllä olevaa pudotusvalikkoa.
-
-
Jos haluat riitauttaa maksun, ota yhteyttä korttisi liikkeeseenlaskijaan tai pankkiisi käyttämällä Visa-korttisi etu- tai takaosassa näkyvää maksutonta numeroa. Monissa tapauksissa liikkeeseenlaskija tai pankkisi tarvitsee tarkempia tietoja tapahtumasta ennen riitautetun maksun ratkaisemista.
-
-
Jos haluat selvittää, miksi korttisi on hylätty, ota yhteyttä korttisi liikkeeseenlaskijaan tai pankkiisi käyttämällä Visa-korttisi etu- tai takaosassa näkyvää maksutonta numeroa. Korttisi voidaan hylätä eri syistä. Liikkeeseenlaskija tai pankkisi pystyy parhaiten antamaan hylkäyksen tarkan syyn ja ohjeet maksutapahtuman käsittelyyn.
-
-
Jos haluat ilmoittaa kadonneesta tai varastetusta Visa-kortistasi, käy Kadonnut tai varastettu -kortti -sivullamme. Osaava asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan sinua milloin tahansa ilmoittamaan kadonneesta tai varastetusta kortistasi ja sulkemaan sen sekä tarvittaessa tarjoamaan sinulle hätäpalveluita* .
-
-
Löydät pankkiautomaatin Visan pankkiautomaatin paikantimella Voit nostaa valuuttaa yli kahdesta miljoonasta pankkiautomaatista ympäri maailmaa.
Turvallisuus
-
-
Jos saat puhelun tai sähköpostiviestin, jossa pyydetään tietojasi, älä anna niitä. Voit ilmoittaa puhelinhuijauksesta, jossa käytetään Visan nimeä, ottamalla meihin yhteyttäon. Visa ei soita tai lähetä sähköpostia kortinhaltijoille pyytääkseen henkilökohtaisia tietoja.
-
-
Jos Visa-korttisi liittyy identiteettivarkauteen, vieraile Kadonnut tai varastettu -kortti -sivullamme, niin saat lisätietoja korttisi peruuttamisesta tai korvaavan kortin hankkimisesta hätätilanteessa.
Matkustaminen
-
-
Löydät matkatuesta vastauksia yleisimpiin matkustusaiheisiin kysymyksiin, kuten pankkiautomaattien saatavuus sekä hätäpalvelujen ja avun hankkiminen ulkomailla. Jos sinulla on kysyttävää siitä, onko sinun ilmoitettava korttisi liikkeeseenlaskijalle, että matkustat ja käytät Visa-korttiasi ulkomailla, tutustu kortin liikkeeseenlaskijan sivustoon.
-
-
Jos korttisi katoaa, varastetaan, vaurioituu tai vaarantuu, toimimme yhdessä rahoituslaitoksesi kanssa, jotta saisit nopeasti varakortin sen tilalle, mikä tapahtuu yleensä 1–3 vuorokauden kuluessa. Jos tarvitset apua, soita meille maksutta (+1 800 847 2911) tai käytä jotakin yllä olevan pudotusvalikon maailmanlaajuisista maksuttomista numeroistamme.
Verified by Visa / 3-D Secure
-
-
Sinun ei tarvitse kuluttajana rekisteröityä 3-D Secure -palveluun. Liikkeeseenlaskijat (rahoituslaitos, kuten pankki tai luottolaitos) käsittelevät 3-D Securen tarjoaman todennuksen. Verkkomaksutapahtumasi suojataan Visan kautta, ja parannettu turvallisuutemme tekee ostamisesta saumattomampaa sekä suojaa samalla sinua petoksilta.
-
-
Kuluttajana sinun ei pitäisi kohdata ongelmia 3-D Securen kanssa. Jos niin kuitenkin käy, ota yhteyttä liikkeeseenlaskijaan tai pankkiin soittamalla korttisi puhelinnumeroon, niin saat lisätietoja.
-
-
3-D Secure tarjoaa kerroksen lisäturvallisuutta sähköisen kaupankäynnin maksutapahtumiin ennen niiden valtuuttamista. Se mahdollistaa tiedonvaihdon kauppiaan, kortin liikkeeseenlaskijan ja tarvittaessa kuluttajan välillä, jotta voidaan varmistaa, että maksutapahtuman aloittaja on tilin oikea omistaja. Jos haluat lisätietoja siitä, miten tämä turvallisuusteknologia torjuu petoksia ja tarjoaa parempia kassakokemuksia, käy 3-D Secure -palvelun sivuilla.
Lahjakortit
-
-
Ohjeet Visa-lahjakorttisi saldon tarkastamiseen löytyvät Visa-lahjakorttien saldosivultamme.
-
-
Lisätietoja Visa-lahjakortin aktivoinnista ja käytöstä on Visa-lahjakortin saldosivulla.
-
-
Löydät lisää hyödyllistä tietoa Visa-lahjakorteista Visa-lahjakorttien saldosivulla olevasta Usein kysytyt kysymykset -osiosta, jossa on tarvittavat ohjeet siltä varalta, että Visa-lahjakorttisi katoaa tai varastetaan, sekä palautusten tekemiseen lahjakortillasi.
Kauppiaat
-
-
Jos sinulla on kauppiaaseen liittyviä huolenaiheita, voit ryhtyä toimiin välittömästi täyttämällä tämän lomakkeen.
-
-
Kyllä – jos käytät Visa Credit -korttia, Visan debitkorttia tai Visa-lahjakorttia. Lisäksi kauppiaan on tehtävä myyntipisteessä (joko kaupassa tai verkossa) selväksi, että maksusta peritään lisämaksu. Lisätietoja kauppiaiden lisämaksuista on Visan säännöissä.
-
-
Yleisesti ottaen kauppias ei saa asettaa vähimmäis- tai enimmäissummaa Visa-maksutapahtumalle. Poikkeuksia voi kuitenkin esiintyä Yhdysvalloissa ja Yhdysvaltojen alueilla, kuten Puerto Ricossa, Yhdysvaltain Neitsytsaarilla ja Guamissa. Kyseisissä paikoissa ja vain luottokorteilta kauppias voi vaatia, että maksutapahtuman summa on vähintään 10 Yhdysvaltain dollaria. Jos kohtaat ongelman, jossa kauppias kieltäytyy hyväksymästä Visa-korttiasi sillä perusteella, että kauppias vaatii vähimmäis- tai enimmäissumman Visa-debitkortilla suoritettavalta maksulta tai edellyttää, että luottokortilla oleva ostosumma on yli 10 Yhdysvaltain dollaria, ilmoita asiasta Visa-korttisi liikkeeseenlaskijalle.