New Detail

Visa: maksamisen ei pitäisi olla jännittävää

27/04/2021

Tekipä sitten ostoksia mobiilissa, verkossa tai kivijalkamyymälöissä, haluaa maksujen aina tapahtuvan turvallisesti. Visan tutkimuksen mukaan luottamus maksujen turvallisuuteen on kasvanut vain vähän viimeisen kahden vuoden aikana. Yli 20 % pitää jopa kivijalkakaupoissa maksamista hieman turvattomana.

Visa haluaakin nostaa uudella How You Pay Matters -kampanjallaan esiin sen, mitä merkitystä kuluttajan maksutavalla on ostotapahtuman turvallisuuteen, ja kannustaa valitsemaan uudenlaisia maksutapoja. Visalla maksaessa ostaminen on aina suojattua ja maksaminen turvallista.

”Kun saataville tulee uusia maksutapoja, ne ovat aluksi monen mielestä vähän epäilyttäviä. Mutta maksamisen pitäisi aina olla turvallinen ja luotettava kokemus – ei sellainen, joka aiheuttaa ahdistusta”, sanoo Elena Fadeeva, Head of Marketing at Visa Nordics & Baltics.

How You Shop Matters -kampanja kuvaa turvattomien maksujen aiheuttamia tunteita, jotka vertautuvat videoissa tornista hyppäämisen pelottavuuteen ja ralliauton kyydissä matkustamisen jännittävyyteen. Tukholmalaisen Saatchi & Saatchin toteuttama kampanja näkyy kaikissa Pohjoismaissa erilaisilla digitaalisilla alustoilla.

“Tiedämme toki, että monet kaipaavat jatkuvasti uusia elämyksiä ja haasteita elämäänsä – mutta rahansiirtojen tekeminen ei saisi olla sellainen kokemus”, kuvailevat Saatchi & Saatchi Stockholmin Creative Team Jakob Swedenborg ja Erik Wingfors.

Katso kampanjavideot:

Cinema 15 s:https://youtu.be/UBed2XNKz9M

Cinema 6 s:https://youtu.be/kOroSKFanBU

Swim House 15 s:https://youtu.be/23rSOmuPblY

Swim House 6 s:https://youtu.be/lLY0X_VZapE

Car 15 s:https://www.youtube.com/watch?v=41TcLe8nib8

Car 6 s:https://youtu.be/MyqI-UvMc_M