Mikäli olet ostanut Visa debit- tai credit-kortilla tuotteita tai palveluita, joita ei ole toimitettu tai jotka eivät ole sovitunlaisia, sinulla voi olla mahdollisuus saada rahasi takaisin.
Osana Visan sitoumusta kuluttajansuojan vahvistamiseksi olemme luoneet pankeille toimintamallin, josta voi olla apua esimerkiksi silloin kun verkkokauppaostoksessa on toimitettu vääränlainen tuote, jota ei ole mahdollista palauttaa tai ostettu lento on peruuntunut lentoyhtiön selvitystilan vuoksi.
Jos lentosi on peruttu lentoyhtiön selvitystilan vuoksi, ota ensin yhteyttä kauppiaaseen, jälleenmyyjään tai matkanjärjestäjään, jolta lento on ostettu, ja selvitä, kattaako vakuutusturva tai muu korvausmenettely ostoksen. Mikäli edellä mainitut eivät kata ostosta täysin, tarjoavat mahdollisuuden vain osittaiseen hinnanpalautukseen tai eivät mahdollista palautusta ollenkaan, ota seuraavaksi yhteyttä maksukorttisi myöntäneeseen pankkiin muiden vaihtoehtojen selvittämiseksi.