Mikä on Visa Sensory Branding (Visan sensorinen brändäys)?
Kun Visa-maksutapahtuma hyväksytään, se laukaisee soveltuvin osin animaation, äänen ja haptisen värinän, mikä auttaa nostamaan kuluttajan maksukokemuksen etusijalle. Maksutapojen kehittyessä aistinvarainen brändäys varmistaa kuluttajalle, että Visalla tehty ostos on hyväksytty.
Visa Sensory Branding – tekniset tiedot
Visa Sensory Branding käyttää soveltuvin osin näköä, ääntä ja värinää vahvistaakseen, että Visa-osto on hyväksytty.
Tutustu etuihin
Visa Sensory Branding kertoo kuluttajille, että heidän Visa-ostoksensa on hyväksytty. Se tarjoaa kauppiaille maksuratkaisun, joka auttaa heitä erottumaan kilpailijoista.
Nopeat ja helpot maksut
Helpota maksamista. 87 prosenttia piti maksutapahtumaansa nopeana ja kätevänä.¹
Brändin innovaatio
Jätä pysyvä vaikutelma. 82 prosenttia käyttäjistä piti maksukokemustaan innovatiivisena. ¹
¹ Visa, Inc., Monisensorisen brändäyksen arvo: Ääni- ja animaatioelementit kortittomissa maksuissa, 2016
Uusi mahdollisuus yrityksellesi
Integroi Visa Sensory Branding maksuratkaisuusi. Se voi tarjota etsimäsi edun ja johtaa uusiin mahdollisuuksiin.
¹ Visa, Inc., Multisensory Brandingin arvo: Ääni- ja animaatioelementit kortittomissa maksuissa, 2016
Visa Sensory Branding – integraatio
Tutustu Visa Sensory Branding -työkaluihin ja -resursseihin. Ne on suunniteltu auttamaan sinua lisäämään saumattomasti sensorista brändäystä maksuratkaisuusi.
SDK:t
Integrointi iOS:lle, Androidille ja verkkoon. Visa Sensory Brandingin SDK:t sisältävät vain käyttöliittymän animaatio-, ääni- ja haptisia tiedostoja. Mukautukset sisältävät värin, koon, äänen ja haptiikan.
Paikallinen integraatio
Suunnitteluresursseja ja animaatioelementtejä on myös saatavilla. Elementit voidaan räätälöidä maksuratkaisusi mukaan.
Visa Digital -brändivaatimukset
Opi sisällyttämään pakollisia Visa-brändin elementtejä digitaaliseen maksukokemukseesi. Voit varmistaa, että Visa-brändin vahvuus auttaa yritystäsi pysymään innovaatioiden tahdissa ja säilyttämään merkityksellisyytensä. Samalla kohderyhmäsi voi olla siellä, missä he haluavat olla.
K+V
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
-
Kaikki kolme Visa Sensory Branding -elementtiä (ääni, animaatio ja haptinen värinä) toimivat yhdessä vahvistaakseen hyväksytyn Visa-tapahtuman, ja kaikkien pitäisi olla mukana, jos maksulaitteisto tukee niitä.
-
Visa Sensory Branding -ratkaisun tulisi alkaa välittömästi uudelleenladattavalla Visa Prepaid-, Visa Debit- tai Visa Credit -kortilla suoritetun hyväksytyn Visa-maksutapahtuman jälkeen.
-
Kyllä. Asiakaskokemuksen pitäisi olla johdonmukainen riippumatta siitä, mitä Visa-korttia käytetään.
Lisätietoja Visa Sensory Brandingista saat lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].