Innovatiivinen maksukokemus jatkuvasti kehittyvälle toimialalle

Opi, kuinka Visa Sensory Branding voi auttaa sinua tuomaan esiin maksuratkaisusi ja houkuttelemaan lisää asiakkaita.

Mikä on Visa Sensory Branding (Visan sensorinen brändäys)?

Kun Visa-maksutapahtuma hyväksytään, se laukaisee soveltuvin osin animaation, äänen ja haptisen värinän, mikä auttaa nostamaan kuluttajan maksukokemuksen etusijalle. Maksutapojen kehittyessä aistinvarainen brändäys varmistaa kuluttajalle, että Visalla tehty ostos on hyväksytty.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Tutustu etuihin

Visa Sensory Branding kertoo kuluttajille, että heidän Visa-ostoksensa on hyväksytty. Se tarjoaa kauppiaille maksuratkaisun, joka auttaa heitä erottumaan kilpailijoista.

Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Uusi mahdollisuus yrityksellesi

Integroi Visa Sensory Branding maksuratkaisuusi. Se voi tarjota etsimäsi edun ja johtaa uusiin mahdollisuuksiin.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Tehostettu havainto

94 prosenttia mainitsi lisääntyneen suosion teknologiakumppaneita kohtaan.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Sisäänrakennettu räätälöinti

Värisarjat, taustat ja muut suunnitteluvaihtoehdot erottavat sinut muista.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Helppo integraatio

Visa Sensory Branding vaatii vain vähän suunnittelutyötä.


Visa Sensory Branding – integraatio

Tutustu Visa Sensory Branding -työkaluihin ja -resursseihin. Ne on suunniteltu auttamaan sinua lisäämään saumattomasti sensorista brändäystä maksuratkaisuusi.

A woman and a man looking at a tablet together.

K+V

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.