Briteissä yhdeksän kymmenestä aikuisesta käyttää internettiä, ja yksi punta jokaista viittä kulutustuotteisiin käytettyä puntaa kohti käytetään verkossa. Jos pyörität pienyritystä, verkkosivuston perustamisen tulee olla prioriteetti.
Jos aiot viedä pienyrityksesi verkkoon, mikä olisikaan parempi kuin pyytää apua kuin WordPressiltä? Istuimme alas heidän kanssaan ja kirjasimme ylös 6 vinkkiä, jotka vievät pienyrittäjät digimenestykseen.
- Keskity perusasioihin: suurin osa asiakkaista päättää silmänräpäyksessä, haluavatko he etsiä ja ostaa tuotteita verkkosivustolta. Siksi nopeus ja tehokkuus ovat hyvin tärkeitä. Hyvä verkkokumppani varmistaa, että suuret tiedostot kuten kuvat latautuvat nopeasti, jotta asiakkaidesi ei tarvitse odotella kärsimättöminä päästäkseen katselemaan verkkosivustoasi. WordPress.comhoitaa kaiken tämän automaattisesti puolestasi - ei tarvetta käyttää aikaa asetusten konfiguroimiseen.
- Aloita myyminen aikaisin: kun ihmiset voivat ostaa suoraan verkkosivuiltasi, heidän on helpompi ostaa sinulta, kätevästi omista kodeistaan.WooCommerce tekee raskaan myyntityön puolestasi, auttaen perustamaan digitaalisen näyteikkunan yrityksellesi.
- Sisältö on yhä tärkein: suunnittele, mitä haluat ihmisten näkevän ja tekevän, kun he vierailevat sivustollasi. Monet vierailijat eivät halua ostaa heti kättelyssä, joten anna heille muitakin syitä käydä sivustollasi. Erilaiset oppaat ovat hyödyllisiä potentiaalisille asiakkaille, samoin kuin valmiit suunnittelupohjat joilla he voivat suunnitella myymiisi tuotteisiin ja palveluihin liittyviä projekteja. Et välttämättä tee heti kauppaa, mutta jos onnistut auttamaan asiakkaitasi heidän työssään, he palaavat verkkosivustollesi yhä uudelleen ja uudelleen.
- Mahdollista sivuston sisäinen haku: asiakkaat odottavat, että he voivat vierailla verkkokaupassa ja etsiä spesifejä asioita kuten “sinisiä naisten kenkiä”. Näyttämällä relevanteimmat tuotteet hakusanoihin nähden voit nostaa huomattavasti kassalle päätymisen todennäköisyyttä. Suosittelemme lämpimästi WooCommercen tuotehaku-toiminnallisuutta.
- Lisää toiminnallisuuksia sitä mukaan kun sivustosi kehittyy: aloita perusominaisuuksista ennen edistyneempien toiminnallisuuksien, kuten uutiskirjetilauksen, verkkovarausten ja jäsenyyksien käyttöönottoa. Jos myyt jotain uutta tai testaat uutta hoitoa, kannattaa ehkä ensin selvittää, miten vastaanottavaisia asiakkaasi ovat ennenkuin aktivoit uusia toiminnallisuuksia kuten verkkovarausmahdollisuutta.
- Verkkosivustosi on pääasiallinen kotisi verkossa: sosiaalisen median kanavat kuten Facebook. Instagram, Googlen My Business ja Pinterest voivat lisätä tavoittavuuttasi ja vuorovaikutteisuuttasi huimasti. Kerää ne kaikki saumattomasti verkkosivustollesi helppokäyttöisillä työkaluilla, jotka sekä linkkaavat että näyttävät ne sivustollasi.
Jos etsit kaiken sisältävää verkkosivualustaa, WordPress.com on täällä auttaakseen sinua.