Soita meille
Soita² johonkin maksuttomista numeroistamme, jotta saat yhteyden Visan edustajaan.
Soita² johonkin maksuttomista numeroistamme, jotta saat yhteyden Visan edustajaan.
Jos maata/aluetta, jossa olet, ei ole luettelossa tai jos sinulla on vaikeuksia käyttää maksuttomia numeroita, soita vastapuhelunumeroon +1 303 967 1096. (Vastapuheluihin käytetään paikallista operaattoria.)
Jos sinulla on henkilökohtaiseen Visa-korttiisi liittyviä yleisiä kysymyksiä tai huolenaiheita, käy tukikeskuksessamme.
Ota yhteyttä Visa-maksukorttisi liikkeeseenlaskijaan, jotta saat tietoja tilisi tai korttisi maksutapahtumatiedoista. Näin pyritään varmistamaan, että pääsy tietoihin myönnetään vain valtuutetuille henkilöille liikkeellelaskijan varmistuskäytäntöjen mukaisesti.
Löydät korttisi liikkeeseenlaskijan osoitteen ja puhelinnumeron Visa-tiliotteestasi. Puhelinnumero voi myös olla itse kortin takapuolella.
Vierailemalla Visan tietosuojakeskuksessa saat lisätietoja siitä, miten Visa käyttää henkilökohtaisia tietojasi.
Korttisi liikkeeseenlaskija voi auttaa sinua ratkaisemaan luvattomia maksutapahtumia koskevat ongelmat. Liikkeeseenlaskijan osoite ja/tai puhelinnumero näkyvät Visa-tiliotteessasi. Liikkeeseenlaskijan puhelinnumero voi myös olla itse kortin takapuolella.
Jos haluat tietää lisää Visan tarjoamista palveluista Visa-korttisi suojaustason nostamiseksi, tutustu Usein kysytyt kysymykset -osion kohtaan Turvallisuus ja suojaus.
Maksukokemuksesi on meille äärimmäisen tärkeä. Kauppiailla, joiden myymälässä on näkyvissä Visan logo, ei ole lupaa valita, hyväksyvätkö he Visa-kortin maksuksi, jos asiakas toimii vilpittömästi.
Visalla on yli 14 000 rahoituslaitosasiakasta, jotka myöntävät omat Visa-korttinsa ja pestaavat kauppiaita hyväksymään ne. Nämä laitokset asettavat käyttöehdot kauppiassuhteilleen ja käsittelevät sen vuoksi kaikki niihin liittyvät asiakaspalveluasiat itse.
Suosittelemme, että ilmoitat tilanteesta Visa-korttisi liikkeeseenlaskijalle soittamalla Visa-tiliotteessasi tai Visa-korttisi takapuolella ilmoitettuun asiakastuen numeroon. Visa-korttisi liikkeeseenlaskija noudattaa asianmukaisia Visan sääntöjä ja määräyksiä, ja sillä on käytettävissään asiakasvalitusilmoituslomakkeet valitusten tekemiseen.
Varo kaikkia sähköpostiviestejä, joissa pyydetään henkilökohtaisia tietoja, kuten salasanoja, PIN-koodeja tai henkilöllisyystunnusta, tai jotka ohjaavat sinut verkkosivustolle, jolla pyydetään tällaisia tietoja. Näihin viesteihin voi liittyä osoitehuijaus eli sähköpostiosoite, joka on väärennetty muistuttamaan toista, todellista osoitetta ja yritystä. Älä koskaan lähetä henkilökohtaisia tietoja sähköpostitse. Jos saat sähköpostia lähettäjältä, joka tekeytyy Visaksi, ilmoita Visalle huijaussähköpostin tiedot.
Kuluttajien on tärkeää tietää, että Visa ei soita eikä lähetä sähköpostia kortinhaltijoille pyytääkseen heidän henkilökohtaisia tilitietojaan. Visan palvelukeskukset eivät soita puhelinmarkkinointiin tähtääviä puheluita. Kuluttajien ei pidä vastata sähköposteihin, joissa pyydetään henkilökohtaisia korttitietoja, eikä reagoida tällaisiin puhelinsoittoihin. Heitä kehotetaan ilmoittamaan asiasta välittömästi paikalliselle poliisille ja heidän korttinsa myöntäneelle rahoituslaitokselle. Kortinhaltijoiden tulee myös tietää, että Visan ei-vastuuta-petoskäytäntö takaa, ettei heitä pidetä vastuullisina mistään luvattomista ostoksista.
Visan toiminnassa tietoverkkoturvallisuus on ydinarvojamme. Olemme laatineet haavoittuvuuksien ilmoittamiseen Bug Bounty -palkkio-ohjelman, jolla pyritään helpottamaan tiedonvaihtoa mahdollisista haavoittuvuuksista, määrittämään niiden laajuus ja sääntöjä haavoittuvuustestaukselle sekä tarjoamaan turvasatama henkilöille, jotka noudattavat näitä sääntöjä. Kelvolliset ja käyttökelpoiset raportit voidaan toimittaa ohjelman käytännön mukaisesti.
Jos ilmoitettava haavoittuvuus ei kelpaa Bug Bounty -ohjelmaan, voit ilmoittaa siitä kannustimia tarjoamattomaan Responsible Disclosure -ohjelmaamme.
Jos olet asiakas tai myyjä, jolla on tai johon Visan tuotteen tai palvelun aiheuttama turvallisuustapaus voi vaikuttaa, ota meihin yhteyttä.
Pumpulla maksettaessa jotkin kortin liikkeeseenlaskijat asettavat kortinhaltijoidensa varoille katevarauksen lopullista maksusummaa odotettaessa, millä varmistetaan, ettei kortinhaltijan tili ylity. Bensiinikauppiaat eivät aseta katevarauksia tileille. Jos sinulla on kysymyksiä polttoaineen ostotapahtumaan liittyvästä, tililläsi käytettävästä katevarauksesta, ota yhteyttä korttisi liikkeeseenlaskijaan.
Bensiinikauppiaat, tilin katevaraukset ja tilin hälytykset: Pidätystä tililtä ei välttämättä tehdä välittömästi, kun loppusummaa ei tiedetä. Visa on ottanut nämä prosessit käyttöön Visan debitkorttien liikkeeseenlaskijoiden, kauppiaiden ja kortinhaltijoiden suojaamiseksi. Niitä käytetään useimmiten vastattaessa kuluttajille helppojen maksutapojen kysyntään, joista voidaan mainita pumpun luona maksettava tankkaus.
Jos Visa-debitkorttia käytetään esimerkiksi ravintolassa, kortti saatetaan valtuuttaa ennen palvelumaksun perimistä. Tämäntyyppisille ostoksille Visa-debitkortin liikkeeseenlaskijat voivat varata kortinhaltijan varoja maksutapahtuman arvioidun kulun kattamiseksi. Tämä katevarauksena tunnettu prosessi suojaa sekä kortinhaltijoita että kauppiaita. Sillä varmistetaan se, etteivät kortinhaltijat käytä enempää rahaa kuin heillä on ja että kauppiaat saavat asiaankuuluvan maksun tapahtumasta. Useimmilla maksutapahtumilla on alle vuorokauden katevaraus, mutta Visa suojaa kortinhaltijoita vaatimalla liikkeeseenlaskijoita ja rahoituslaitoksia poistamaan kaikki katevaraukset kolmen vuorokauden kuluessa.
Useimmilla maksutapahtumilla on alle vuorokauden katevaraus, mutta Visa suojaa kortinhaltijoita vaatimalla liikkeeseenlaskijoita ja rahoituslaitoksia poistamaan kaikki katevaraukset kolmen vuorokauden tai jopa lyhyemmän ajanjakson kuluessa.
Jotkin tilihälytyssummat eivät ehkä kerro loppusummaa, erityisesti käytettäessä kauppiaiden palveluita, joiden loppusumma ei ole tiedossa, kuten voi käydä ravintoloissa ja maksettaessa tankkauksesta pumpun luona. Tilihälytyksen summa ei tällöin ehkä ole lopullinen maksutapahtuman summa, joka näkyy tiliotteessa.
Verkkotiliotteet eivät ehkä välittömästi kerro lopullista maksutapahtuman summaa, erityisesti käytettäessä kauppiaiden palveluita, joiden loppusumma ei ole tiedossa valtuutuksen hetkellä, kuten voi käydä ravintoloissa ja maksettaessa tankkauksesta pumpun luona. Verkkotiliotteesi pitäisi kertoa maksutapahtuman loppusumma seuraavaan arkipäivään mennessä.
Kaikki sponsorointipyynnöt on lähetettävä kirjallisesti osoitteeseen:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, California, 94128-8999
Kiitos mielenkiinnostasi Visan mainontaan, mutta emme voi ottaa vastaan pyytämättömiä mainontaideoita.
Visa antaa palveluna valtuutetuille Visa-kortin liikkeeseenlaskijoille ja Visa-kauppiaille käyttöön Visan elektronista grafiikkaa ja linkkejä, jotka johtavat Visan omistamille verkkosivustoille. Vain Visa-kortin liikkeeseenlaskijoilla ja kauppiailla on lupa käyttää Visa-tuotemerkkejä. Jos työskentelet Visa-kortin liikkeeseenlaskijan tai Visa-kauppiaan palveluksessa, saat tietoja Visan logosta ja mahdollisuuden materiaalin lataamiseen markkinointikeskuksestamme.
Visa ei perusta eikä palvele yritystilejä. Jos haluat hyväksyä Visan yrityksessäsi, ota yhteyttä johonkin Visa-hankkijaan Lisätietoja Visa-kauppiaaksi ryhtymisestä.